Rendelését telefonon is leadhatja! | Ügyfélszolgálat: 08:00 – 17:00 | Telefon: +36 70 288 6799 | info@hitelescegkivonat.com

Milyen adatokra van szükség a cégkivonat letöltéséhez?

7 Milyen adatokra van szükség a cégkivonat letöltéséhez?

Milyen adatokra van szükség a cégkivonat letöltéséhez?

Legyen szó bármilyen jellegű céges ügyintézésről a cégkivonat olyan dokumentum, amelyre mindenképp szükségünk lesz. A beszerzés ma már egy egyszerű folyamat, amely online is történhet. Sokakban felmerül azonban felmerülnek a következő kérdések: ki juthat hozzá a cégkivonathoz és milyen adatokra van szükség ahhoz, hogy problémamentesen beszerezzük a dokumentumot?

Ebben a bejegyzésben ezekre mutatjuk meg a választ, és eláruljuk azt is, hogy hol és hogyan juthatunk hozzá a legegyszerűbben az ügyintézéshez szükséges hiteles vagy közhiteles cégkivonathoz.

Ki igényelhet hiteles és közhiteles cégkivonatot?

Mivel a cégkivonat az ügyintézés szempontjából fontos dokumentum, így sokan úgy gondolják, hogy nem igényelheti bárki. Ez azonban nem igaz. Mivel a cégkivonat legfőbb célja az adott vállalkozással vagy szervezettel kapcsolatos tájékoztatás, így azt nemcsak cég-, de magánszemélyként is bármikor igényelhetjük. Ez rengeteg szituációban hasznos lehet. Például akkor, ha szeretnénk egy céget megbízni egy nagyobb munkával, azonban nem ismerjük az adott vállalkozás hátterét.

Míg korábban a cégkivonat beszerzése egy hosszadalmas, sorban állástól sem mentes procedúra volt, addig a dokumentum ma már egyszerűen és gyorsan, az interneten keresztül is igényelhető. Az ingyenes cégkivonat mellett elektronikus formájú hiteles, illetve papíralapú közhiteles dokumentumot is beszerezhetünk. Ennek érdekében pedig semmilyen különleges dokumentumra vagy bizalmas adatra nincs szükségünk.

Fontos tudni, hogy míg az ingyenes cégkivonat csak tájékozódási céllal használható, addig a közhiteles dokumentum minden hivatalos szituációban elfogadott, az e-hiteles cégkivonat pedig bizonyos helyzeteket leszámítva (például pályázatokkal vagy hitelekkel kapcsolatos ügyintézés) szintén alkalmazható.

Mire lesz szükség a cégkivonat igényléséhez?

Az e-hiteles és közhiteles cégkivonat igényléséhez nincs szükségünk semmiféle igazolásra vagy speciális dokumentumra. Elegendő, ha tudjuk az adott vállalkozás nevét, adószámát és cégjegyzékszámát. De abban az esetben sem kell kétségbe esnünk, ha ezek közül valamelyikkel esetleg nem rendelkezünk.

Az online rendszerben akár már a név alapján is egyszerűen rákereshetünk az adott vállalkozásra. Azonban fontos tudni, hogy sok esetben több cég is viselhet hasonló nevet, ami

könnyen megtévesztő lehet és előfordulhat, hogy nem a megfelelő dokumentumot töltjük le. Éppen ezért a pontos azonosítás érdekében érdemes legalább az adószámot vagy a cégjegyzékszámot beírni a keresőbe, ami egész biztos, hogy garantálja a pontos eredményt.

Miután az online felületen megtaláltuk a szükséges a cégkivonatot, már nincs más dolgunk, mint a szolgáltatás árát kiegyenlíteni. Ezt általában azonnali online fizetéssel bankkártyával vagy banki átutalással is megtehetjük. Ezután az e-hiteles dokumentum azonnal landol az elektronikus postaládánkban, a közhiteles papírral pedig a következő munkanap folyamán kopogtat az ajtónkon a postás, vagy kérheti akár futárral is.

Honnan szerezhető be a hiteles és közhiteles cégkivonat?

Habár a cégkivonat elérhető ingyenesen is, fontos tudni, hogy az ilyen jellegű dokumentum hivatalos szituációkban nem használható. Az ügyintézéshez minden esetben 30 napnál nem régebbi adatokat tartalmazó, hiteles vagy közhiteles cégkivonatra lesz szükség. Ezt honlapunkon keresztül Ön is gyorsan és egyszerűen, biztonságos online fizetési lehetőséggel igényelheti. Ennek érdekében pedig nincs semmilyen különleges igazolásra vagy egyéb dokumentumra nem lesz szükség!

Amennyiben pedig a külföldi ügyintézéshez alkalmas, Apostille felülhitelesítéssel ellátott cégivonatra van szüksége, ez a honlapunkon szintén egyszerűen, az átlagosnál gyorsabb kiszállítási határidővel elérhető.